vineri, 16 aprilie 2010

Săptămâna șoferilor tâmpiți continuă

N-am vrut să zic mai nimic despre șoferii tâmpiți care tot apar la televizor pentru că am zis ba că sunt stresați că vin sărbatorile și trebuie să se împartă în 7000 de locuri, ba că din cauza sărbătorilor toți și-au scos mașinile de la naftalină pentru cumpărături iar șoselele sunt mai agglomerate decât de obicei, sau pur și simplu televiziunile nu mai au subiecte și dau și ei ceva de umplutură. Dar, având în vedere că șoferii grăbiți și turmentați tot apar la știri m-am gândit să mă bag și eu puțin în seamă.

Acu vreo 2 săpămâni vazuși la știri o șleapcă de vlăjgani care au spart gemu unei mașini de la REBU, apoi am vazut un primar care a ciomăgit pe unii pentru că puneau frâne dese, apoi pe alții care se plictiseau tare tare și s-au împușcat și încă câțiva care ba au trecut pe roșu, ba s-au înjurat, ba… în fine, uitați-va la știrile de la 5 ca să fiți informați.


No bene, adevaru e că unora parcă-ți vine să le rupi piciorele cand se pupă pe trecera de pietoni iar tu stai ca prostu în taxi și aparatu ala de-ți ia banii se învârte, da totuși nu o faci. Așa cum nu te duci să-i spargi fața boului cu Ferrari care te claxonează sa te miști mai repede atunci când tu treci pe verde, sau nu îi spargi gemu idiotului care a parcat pe trotuar și nu mai ai pe unde sa treci din cauza mașinii lui (deși recunosc ca am consumat câteva rujuri mâzgâlindu-le parbrizele acestor ”șoferi” care înteleg prin parcare laterală ocuparea a 2 locuri de parcare și 3 sferturi din trotuar).


Dar revenind la șoferii care apar la știri… Am scris ceva mai dreveme că le-am oferit circumstanțe atenuante. Poate pantru că au apărut deodată, și mă așteptam să dispară odată cu prima casă arsă de Paști, sau odată cu prima babă violată. Iote că nu fu așa! Casele au ars, babele au fost violate, pedofilii s-au înmulțit printre preoții americani, da șoferii tampiți nu au dispărut de la televizor. Ba au casăpit bătrâni până i-au lăsat lați, ba au lovit senatori care au depus proiecte de lege împotriva lipsei de uz de intelect la volan. Asta pentru că mai nou testu psihologic pentru carnet îl treci in functie de caii putere pe care îi are masina pe care o conduci sau datorită banilor din buzunaru lu tac-tu, nici pe departe dacă ești sau nu capabil sa faci distinctie intre niște concepte simple: bine-rau (sau pentru cei cu șapca-ntoarsă bun-caca), incet-repede (sau fraier – jmeker), pieton – sofer, etc.


Mai – mai că-mi vine sa zic că să fii pieton e un sport extrem. De fapt… și pentru unuii șoferi e sport extrem. Ce să mai încoace și-n-colo? Ieșitu pe stradă e sport extrem. Iar caștigatoru e ăla care ajunge viu acasă. Chiar sunt curios care va fi caștigatorul săptămânii prelungite a șoferului cretin.



PS: Eu n-am facut școala de șoferi, doar am visat ca am facut-o. Deci nu prea știu multe despre mașini, semafoare sau șosele. Dar parcă imi amintesc din visu ăla un urlet: „Regulile de circulatie nu le-au facut astia de prosti!”

Niciun comentariu: