marți, 13 aprilie 2010

Încalzire globală... ba pe mă-ta bă!

Îmi cer scuze că nu am scris nimic până acum. Am fost înghețat. Nu mi-am facut multe provizii de iarnă pentru că mă așteptam să se termine repede. Proastă idee.

În fiecare dimineață mă gandeam că o să lovească încălzirea asta globală și în România. Așa că am fost rabdător, că am auzit eu pe undeva că România e mai înapoiată, așa... ca un copil retard. Dar tot nu ne-a lovit încalzirea globală. Prin urmare am suferit de frig și am vizionat și răsvizionat documentaru ăla făcut de Al Gore despre cum o să murim topiți din cauza razelor nu - știu – care.

Mai pe la sfarșitu lu februarie, după ce mi-am parcat gondola în fața căminului și am vazut că iar începe să ningă mai - mai mi-am aruncat televizorul. Nu se putea să-mi zică toți că temperatura medie anuală s-ar putea să crească dar mie mi-au înghețat budigăii pe mine.

Pfff! Și acu e Paște (apropos am pascut fericit, mulțumesc!) și tot frig e nene! Stau sub pătură la căldurică, dar parcă-mi vine să plang când mă gândesc că trebuie să ies afară să postez asta (fur net fără fir de la vecini că banii i-am dat până la urmă pe haine groase).

Dar poate-poate o veni și vara, cu căldură cu tot și atunci parcă aș mai suporta politicenii cu veleități academice să iasă pe sticlă și sa-mi spună de încălzirea globlă. Parcă-i mai ușor să-i ignor cu o bere în brațe și cu curu (cacofonia este intenționată) la soare.

Dar, pentru că tot mi-e frig, și pentru că tot n- a venit vara, aș dori să le transmit celor de la Institutul Internațional pentru Protecția Mediului că poate nu au luat în calcul temperatura de la originile lor și că ar trebui să se întoarcă acolo unde și-au trăit cele mai frumoase 9 luni din viața lor, iar pentru Al Gore, numai de bine... că atunci când o să ne plesneasca era glaciară el o să fie ăla care le va vorbi tuturor despre încălzirea globală.

Niciun comentariu: