luni, 15 iunie 2009

Sa fie violenta!

Mie nu mi-au Tom si Jerry sau Familia Flinstones. M-am uitat si nu mi-au placut. Si m-am facut mare cu ele, dar nu mi-au placut. Acum imi plac Death Note si Naruto. Imi place sangele! Freud a spus ca e bine. Imi place sa vad si babe violate la stirile de la ora 5. Imi place sa vad si oameni “de cultura” injurandu-se. Imi place sa vad femei dezbracate in fiecare dimineata pe prima pagina a ziarelor si sa ma gandesc toata ziua la ce le-as face. Imi place sa vad suporterii ca se bat iar sportivii nu prea. Mie imi plac aceste “orori” ale mass-mediei si, in fiecare dimineata cand dau drumu' la televizor zic cu bucurie in suflet: Sa fie violenta!

2 comentarii:

Olty spunea...

Hai sa privim putin in urma. Gandeste-te ca Tom si Jerry ar fi doi oameni. Si de la scena la scena, fiecare si-o ia in mod crunt de la celalalt. Asa-i ca natiunea se prosteste in mod ludic de la varste fragede?

Lavinutza spunea...

Numai putin. Si nu numai natiunea, cred ca e o chestie de nivel global.